RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC
http://rctank.pl/forum/

TAIGEN T-34/85
http://rctank.pl/forum/viewtopic.php?f=105&t=1151
Strona 2 z 7

Autor:  UZI [ 26 lut 2015, o 23:33 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Można też do ziemi zakopać na parę lat i też się ruda rzuci :D
A tak na poważnie teciaczek klasunia :ok , wymiana elektroniki to dobry pomysł :)

Autor:  Natal [ 27 lut 2015, o 01:20 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

SirW nie wygląda to źle. Tak jak pisałem głównie spawy i faktura płyt walcowanych jest do poprawy. W porównaniu do HL jest dużo lepiej.
vanhasen jeździłem trochę...ale po mieszkaniu :oops: Na usprawiedliwienie powiem że mam bardzo gruby dywan, naprawde ciężki teren.
Daje radę :he
Zamontowałem gąsienice dedykowane do WSN, metalowe oczywiście. Są subtelniejsze w budowie, a jednocześnie posiadają - jak by to powiedzieć - podwyższone ranty biegnące przez środek ogniw. Nie razi to wizualnie, a jednocześnie zapewnia większą przyczepność.

Co do Rudego... :szoki zależy co masz namyśli. Serial pomijam... Brygada po bitwie pod Lenino została przeorganizowana i dostała uzupełnienie w postaci T-34
wz.43 czyli działo 76, wieża "nakrętka" z kopułą dowódcy. Takie wozy dostał też pluton dowodzenia-zwiadu, w którym był prawdziwy i fikcyjny 102.
Drugi "Rudy" był już z działem 85, z 45 roku. Czyli jak najbardziej mógł to być wóz z fabryki 183 Taigena. Czyli pędzel w dłoń, biała farba i masz Rudego :P

A to mój "Rudy" na allegro... Śmiejcie się, ale to był spontan i prowizora :oops: Najbardziej cieszyły mnie przetoczone koła pod gumowe bandaże i obniżone zawiecho...długo by mówić.

Załączniki:

Komentarz: Zdemontowana gąska Taigen. Wdać przewymiarowaną grubość ogniw.


Autor:  kevin [ 27 lut 2015, o 08:27 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Rozumiem ze poszedł pod młotek?
Przetoczone koła?

Autor:  SirWolk [ 27 lut 2015, o 10:29 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

A to fajnie że w miarę ok jest, bo się zastanawiałem czy nie kupić właśnie t'katki dla syna do walki przeciw mojemu pVI. A RUDY 102 to klasyka jak dla mnie bo miałem takiego w dzieciństwie :)

Autor:  Natal [ 4 mar 2015, o 20:35 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Tak Kevin T-34 HL sprzedałem. Przetoczyłem koła pod gumowe bandaże z modelu WSN. Fabryczne są fatalne, odlane jako całość z kołem, plus te dziwaczne bruzdy. Na fotce którą wstawił Madeira widać to doskonale. Aczkolwiek można z fabrycznego HL sporo wycisnąć.

Autor:  UZI [ 21 mar 2015, o 00:07 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin Natal :piwo

Autor:  Natal [ 21 mar 2015, o 19:59 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Dzięki Uzi :piwo
Z okazji urodzin postanowiłem wreszcie coś grzebnąć.
Założyłem oddzielne zasilanie wytwornicy, a właściwie grzałki. Wykorzystałem akumulatorek 9V. Początkowo miałem go umieścić za silnikami, ale nie wiem czy nie porobiło by się coś z pracą jednego silnika (akumulatorek od razu "przykleił" się do niego). Przymocowałem więc go obok mechanizmu obrotu wieży na rzep.
Włącznik znajduje się pod włazem kierowcy. Generalnie wyszło na dobre, bo cały układ jest pod górną płytą, nie doszły więc żadne kable przy otwieraniu kadłuba.
Mam nadzieję że przy mocniejszej grzałce i wiem wiem, :he przy mocniejszym aku, efekt będzie lepszy. Planuję jakiegoś małego lipola.

Za radą Uzi`ego pomalowałem gąski. Po dwóch wypadach w teren są w trakcie docierania. Oczywiście rada Mistrza słuszna :ok

A parę dni temu załatwiłem łożyska główne na ośkach napędowych. Bez zimmeringu nie radzę pakować się do błota. Parę minut "radosnego" paćkania w błocku skończyło się na rozebraniu wanny do zera i czyszczeniu, smarowaniu itp. :zły W przyszłości muszę założyć zimmery, to wtedy wymienię też łożyska. Bo fabryczne troszkę błotka zmieliły - inna kwestia - jakiej jakości łożyska Taigen daje w stocku...

Parę fotek i film.

https://www.youtube.com/watch?v=xPeBQkE ... e=youtu.be

Fotki wytwornicy fatalne, ale o tej porze już nie zmienię, a nie wiem kiedy będę miał znów chwilę przy kompie...

Załączniki:
Komentarz: Brudzing natural :)

Komentarz: Po wstępnym czyszczeniu

Komentarz: Nowa rdza na gąskach



Komentarz: dodatkowy aku




Autor:  UZI [ 21 mar 2015, o 20:19 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Teraz gąski wyglądają jak w czołgu :ok
Grzałkę do dymarki można przewinąć cieńszym drutem oporowym wtedy szybciej się nagrzewa, ktoś pisał o tym w moim wątku o Shermanie :scratch
Ja zrobiłem grzałkę od podstaw i po paru próbach dobrałem optymalna długość drutu, na razie jestem zadowolony :) Ale przypuszczam że będzie miła mniejsza trwałość niż fabryczna bo zrobiłem ją z cieńszego drutu oporowego niż koledzy zalecali :oops:

Autor:  SirWolk [ 21 mar 2015, o 22:34 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

Najlepszego i stu lat!!

Fajne fotki. Pięknie wygląda Twoja T34'orka

Autor:  vanHasen [ 21 mar 2015, o 23:07 ]
Tytuł:  Re: T-34/85

No, ja też nie napisałem jeszcze że się świetnie spisała w Bytomiu.

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/