RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC http://rctank.pl/forum/ |
|
Tiger I http://rctank.pl/forum/viewtopic.php?f=122&t=1145 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | UZI [ 19 lut 2015, o 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Ktoś się napracował aby tego kociaka narysować |
Autor: | Pablo [ 19 lut 2015, o 22:13 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
lufa i wieża wygląda na to, że jest w dobrej pozycji |
Autor: | kevin [ 19 lut 2015, o 22:17 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Pablo napisał(a): lufa i wieża wygląda na to, że jest w dobrej pozycji Dokładnie Pablo! Ja potwierdzam również, iż kety są na zewnątrz wanny, a nie np. w środku lub w skos! |
Autor: | madeira [ 20 lut 2015, o 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Autor rysunku zrobił swoisty miks trzech wersji Tygrysa -normalnego wcześniaka, afrykańczyka i pojazdu z jednostki SS z pod Kurska. położenie i kształt zamocowania lamp przednich, wczesne filtry feifel i kształt osłon rur wydechowych z charakterystycznymi szczelinami wskazują, że autorowi mogło chodzić o wersję Afrykańską. Ale kilka baboli mu się narysowało. Pokrótce: 1. Taki zasobnik z kątownikami mocującymi posiadały Tygrysy z SS użyte pod Kurskiem. Afrykański miał mniejszy zasobnik w innym kształcie i bez kątowników. Standardowy nie miał kątowników. 2. We wszystkich wersjach były cztery panele bocznych błotników, a nie trzy. 3. Lina do naciągania gąsienic miała więcej uchwytów mocujących i sięgała trochę bardziej ku tyłowi. 4. Gąsienice są jakby za wąskie na tym rysunku. Afrykańczyk nie posiadał takich mocowań. 5. Jakaś dziwna przedłużka lufy.. 1. Nie było w afrykańskiej wersji tego peryskopu. Pojawił się w końcowych seriach produkcyjnych wcześniaka. 1. Włazy kierowcy i strzelca narysowane są w odwrotnej pozycji. 2. Taki pierścień osłaniający łożysko wieży pojawił się dopiero w późnej wersji Tygrysa (tej z metalowymi kołami jezdnymi). 3. Błotniki wyglądały zupełnie inaczej. Były wykonane z ryflowanej blachy, były węższe i zagięte w dół od połowy. 4. Uchwyty do lin były przyspawane równolegle do osi pojazdu, a nie pod kątem 5. Wyprowadzenie na odfiltrowane powietrze do silnika miało inny kształt (głównie dlatego,że było szersze). 6. Wyprowadzenia przewodów powietrza z filtrów były grubsze i miały inny kształt. 7. Ta pokrywa wyglądała inaczej 8. Brak mocowania i samych haków do zaczepiania klap gdy te były w pozycji otwartej. Jeżeli potrzeba, to podeślę (ale nie na forum) materiały, które mam -zdjęcia, monografie, rysunki. |
Autor: | Sławek [ 20 lut 2015, o 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Podesilj na mojego maila jak możesz Pozdr |
Autor: | Pablo [ 20 lut 2015, o 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
dzięki madeira o to chodziło Z prawdą historyczną madeiry nie będę polemizował ale na detale śmiało mogę przymknąć oko bowiem mówimy tu o różnicach kosmetycznych wyodrębnionych na przestrzeni zaledwie kilkudziesięciu miesięcy. Dobrze że samochody nie przechodzą takiego dynamicznego liftingu w tak krótkim czasie.(mój Dżimi poza środkiem nie zmienił się od 18lat ) Dla mnie najistotniejszym punktem zawsze pozostanie położenie wieży, lufy i zawieszenie tzn rodzaj użytych kół. Swoją drogą jakby w Furii mieli za konsultanta madeire to filmu by nie było. Bo tamten tygrys to dopiero składak |
Autor: | madeira [ 20 lut 2015, o 12:18 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Pablo czuję, że mnie tu demonizujesz. Tygrys z Bovington jest całkiem niezły. Ten z Saumur to jest bandyctwo. Wydechy, błotniki i osłona korbowego rozruchu.. Sławek podeśle w weekend to co mam. Tzn wyślę link do pobrania. |
Autor: | kevin [ 20 lut 2015, o 13:08 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Madeira, szacun! |
Autor: | Sławek [ 20 lut 2015, o 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
madeira napisał(a): Pablo czuję, że mnie tu demonizujesz. Tygrys z Bovington jest całkiem niezły. Ten z Saumur to jest bandyctwo. Wydechy, błotniki i osłona korbowego rozruchu.. Sławek podeśle w weekend to co mam. Tzn wyślę link do pobrania. Okejka |
Autor: | UZI [ 20 lut 2015, o 14:06 ] |
Tytuł: | Re: Tiger I |
Analiza błędów a niekiedy raczej niuansów powala |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |