RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC
http://rctank.pl/forum/

KV1-s by Adamo
http://rctank.pl/forum/viewtopic.php?f=123&t=195
Strona 1 z 2

Autor:  Adamo [ 20 cze 2012, o 19:47 ]
Tytuł:  KV1-s by Adamo

Duży ciężki i brzydki ale chyba to celowo bo chodziło o ilość a nie o jakość. Przy panzer to wygląda jak (ocenzurowano) hehe
Gąsienice i prześwit to pierwsze myśli jak go zobaczyłem :)

ObrazekObrazekObrazek

A tu całą prawda :o

Obrazek

To samo co w małym panzer III tylko że w "metalu" o identycznym przełożeniu czyli 8.5 obr zębatki odbiorczej od silnika do 1 obr koła pędnego gąsienicy..
Nie wiem z kąt biorą się te przełożenia co piszę 1:2 1:5 przy czołgach ???
Plan jest taki że wanna ma być z metalu + koła + wahacze + napinacze (działające) gąsienic +http://www.conrad.pl/Silnik-z-przek%C5%82adni%C4%85-MFA-50%3a14%2c5-15V-540ER.htm?websale7=conrad&pi=222365&ireusocl=1 + przekładnia kątowa 2 lub 3 do 1 wyjdzie w praniu..
Bestia generuje już fajną siłę uciągu co powinno ulec poprawie po zwiększeniu masy choć już teraz fajnie ziemię zbiera przy nawrocie ;)

Autor:  Pawel [ 20 cze 2012, o 19:59 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Kurcze Adamo ... aż tak cię wzięło? Jeszcze trochę i będziemy robić złot czołgowców....

Dorób mu wieżę od KV-2 (w zasadzie powinno się pisać KW Kliment Woroszyłow ). Wtedy będzie dopiero wyglądać z armatą 152mm

Pozdrawiam.

Fajnie że ktoś też jest zakręcony w stronę czołgów...

Autor:  Adamo [ 20 cze 2012, o 20:03 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Spoko Paweł ja też się cieszę a chłopaki mogą nas wynająć to im imprezę typu industrial będziemy zabezpieczać hehe
Jak najprościej zredukować prędkość w Panzer III możesz doradzić bo w KW to już inna bajka będzie ;)

Autor:  Sławek [ 20 cze 2012, o 20:14 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Adaś, jak oceniasz te gąsienice ? ;)

Autor:  Pawel [ 20 cze 2012, o 20:40 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Adam wrzucę ci jutro filmik z Shermane w którym są zamontowane te przekładnie o których ci mówiłem i wtedy ocenisz sobie czy są za szybkie czy za wolne. Ja osobiście kombinował bym z tym przekładniami dostawiając ewentualnie kolejne zębatki.
Albo możesz spróbować pójśc w 2 biegi.

Tutaj mój Sherman (teraz 2 terenowy bieg jest troszke szybszy a 1 (normalny) troszkę wolniejszy)



A tutaj na przykładzie mojego KW-1 masz rozwiązanie 2 biegów



Inne rozwiązanie to chyba te przekładnie które proponował Sławek 1;50 1:100 lub 1:200

Autor:  Rejczel [ 20 cze 2012, o 21:07 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Kurna czołgi mają to coś , trzeba co pokombinować z gąsienicami :)

Autor:  Adamo [ 21 cze 2012, o 06:00 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Oki Paweł dzięki dzięki :)
Fajny masz ten pierwszy w Shermanie!
Gąski ciężkie całkiem solidne ale jak pójdą w teren to wyjdzie szydło z worka ;)
Rat działaj kolego :friends

Autor:  Pawel [ 21 cze 2012, o 09:07 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Adamo u mnie w Shermanie prędkość wygląda tak:

normalny bieg 0,5m/s

bieg terenowy 0,1m/s

Autor:  Adamo [ 22 cze 2012, o 08:33 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Paweł masz rację 2 biegi to jest to co tygryski lubią najbardziej ale ja jak zwykle z lenistwa i małej ilości miejsca między gąsienicami a przede wszystkim dzięki sterownikowi od Czubiego co Sławek temat zapodał będę mógł uzyskać dłuuuuuugą jedynkę do kresu Voltów czyli ok 15V dla silnika czyli 2 w 1-nym :)

http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... yp_33G.pdf
lub
http://www.conrad.pl/Silnik-z-przek%C5% ... 81_1210060

:)

Autor:  Adamo [ 5 lip 2012, o 13:46 ]
Tytuł:  Re: KV1-s by Adamo

Przyszły koła "metalowe" :P
Obrazek
Za to są ciężkie i te dolne łożyskowane bo górne to szkoda klikać haha

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/