RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC http://rctank.pl/forum/ |
|
Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... http://rctank.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=2038 |
Strona 18 z 20 |
Autor: | adikx5 [ 9 gru 2019, o 13:07 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
Akurat w linku jest opis Pantery |
Autor: | MaxXxi47 [ 9 gru 2019, o 13:34 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
Kolejna sprawa to to co wklejał Kirek dwa razy. W skrócie brzmiało to mniej więcej tak że obrót wokół własnej osi wystąpi tylko wtedy gdy opór na gąsienicach jest identyczny a że takie coś może mieć miejsce tylko na asfalcie lub mocno ubitej ziemi. Filmy z testów i Tygrysa 2 i Jedynki są w polu - jeśli któraś gąska złapie większy opór to kręcić się będzie ta co ma lżej - standardowe działanie dyfra. Praktycznie takie same przekładnie miały oba Tygrysy, Pantera i ich bezwieżowe odpowiedniki w postaci Jagdpantery i Jagdtigera. Ciężko o filmy w idealnych warunkach ale coś na co niema filmu wcale nie oznacza że jest nieprawdziwe. Mnie te wszystkie instrukcje i opisy przekonują. Jeśli Prezesa nie to podziwiam upór choć go nie rozumiem. Pozdrawiam. |
Autor: | adikx5 [ 9 gru 2019, o 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
Maxxi to mi odpisali z Bovington - screen kilka postów wcześniej BTW - ja jak nie zobaczę, choć zdjęcia z opuszczonymi gaciami Kopernika, to też nie dam się przekonać, że nie był kobietą |
Autor: | wito06 [ 9 gru 2019, o 15:22 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
Krzysztof Kolumb tez była kobieta i do tego Polką. |
Autor: | Kaczor [ 9 gru 2019, o 15:46 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
MaxXxi47 napisał(a): Jeśli Prezesa nie to podziwiam upór choć go nie rozumiem. To zodiakalny Byk, oni tak mają |
Autor: | PrezesCKM [ 9 gru 2019, o 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
MaxXxi47 napisał(a): Kolejna sprawa to to co wklejał Kirek dwa razy. W skrócie brzmiało to mniej więcej tak że obrót wokół własnej osi wystąpi tylko wtedy gdy opór na gąsienicach jest identyczny a że takie coś może mieć miejsce tylko na asfalcie lub mocno ubitej ziemi. Filmy z testów i Tygrysa 2 i Jedynki są w polu - jeśli któraś gąska złapie większy opór to kręcić się będzie ta co ma lżej - standardowe działanie dyfra. Praktycznie takie same przekładnie miały oba Tygrysy, Pantera i ich bezwieżowe odpowiedniki w postaci Jagdpantery i Jagdtigera. Ciężko o filmy w idealnych warunkach ale coś na co niema filmu wcale nie oznacza że jest nieprawdziwe. Mnie te wszystkie instrukcje i opisy przekonują. Jeśli Prezesa nie to podziwiam upór choć go nie rozumiem. Pozdrawiam. Makxxi ja już skończyłam z Tygrysem 1, poczytaj trochę jak było z Panterą i Królem, najbardziej skomplikowany układ napędowy był jedynce nigdzie już nie powielony, Pantera miała inny dużo prostszy system kierowania, a w dwójce to był miks jedynki z panterą i nie można mówić że były one jednakowe, podobne ale działające inaczej. Nie podziwiaj mojego uporu tylko uczciwą chęć rozwiązania problemu. |
Autor: | adikx5 [ 9 gru 2019, o 16:46 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
Co nie znaczy, że Pantera (opis po rusku/angielsku kilka postów wyżej) nie potrafiła się obrócić w miejscu KT miał bardzo podoną skrzynie do jedynki - nawet oznaczenie jest takie samo z dopiskiem "B"... |
Autor: | kirek [ 23 gru 2019, o 09:53 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
3:30 https://www.youtube.com/watch?v=sqKpYJ7-UKc |
Autor: | adikx5 [ 23 gru 2019, o 10:08 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
Widać, że mimo obrotu, to jakoś się ta druga gąsienica "mimowolnie" sam nie obraca w przeciwnym kierunku |
Autor: | PrezesCKM [ 23 gru 2019, o 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII... |
adikx5 napisał(a): Widać, że mimo obrotu, to jakoś się ta druga gąsienica "mimowolnie" sam nie obraca w przeciwnym kierunku Bo jest zahamowane koło napędowe i tyle |
Strona 18 z 20 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |