RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC
http://rctank.pl/forum/

Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...
http://rctank.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=2038
Strona 18 z 20

Autor:  adikx5 [ 9 gru 2019, o 13:07 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

Akurat w linku jest opis Pantery :nos

Autor:  MaxXxi47 [ 9 gru 2019, o 13:34 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

Kolejna sprawa to to co wklejał Kirek dwa razy. W skrócie brzmiało to mniej więcej tak że obrót wokół własnej osi wystąpi tylko wtedy gdy opór na gąsienicach jest identyczny a że takie coś może mieć miejsce tylko na asfalcie lub mocno ubitej ziemi. Filmy z testów i Tygrysa 2 i Jedynki są w polu - jeśli któraś gąska złapie większy opór to kręcić się będzie ta co ma lżej - standardowe działanie dyfra.
Praktycznie takie same przekładnie miały oba Tygrysy, Pantera i ich bezwieżowe odpowiedniki w postaci Jagdpantery i Jagdtigera.
Ciężko o filmy w idealnych warunkach ale coś na co niema filmu wcale nie oznacza że jest nieprawdziwe. Mnie te wszystkie instrukcje i opisy przekonują. Jeśli Prezesa nie to podziwiam upór choć go nie rozumiem.

Pozdrawiam.

Autor:  adikx5 [ 9 gru 2019, o 13:37 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

Maxxi to mi odpisali z Bovington - screen kilka postów wcześniej ;)

BTW - ja jak nie zobaczę, choć zdjęcia z opuszczonymi gaciami Kopernika, to też nie dam się przekonać, że nie był kobietą :eyes

Autor:  wito06 [ 9 gru 2019, o 15:22 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

Krzysztof Kolumb tez była kobieta i do tego Polką. :hehe

Autor:  Kaczor [ 9 gru 2019, o 15:46 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

MaxXxi47 napisał(a):
Jeśli Prezesa nie to podziwiam upór choć go nie rozumiem.

To zodiakalny Byk, oni tak mają :he

Autor:  PrezesCKM [ 9 gru 2019, o 16:15 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

MaxXxi47 napisał(a):
Kolejna sprawa to to co wklejał Kirek dwa razy. W skrócie brzmiało to mniej więcej tak że obrót wokół własnej osi wystąpi tylko wtedy gdy opór na gąsienicach jest identyczny a że takie coś może mieć miejsce tylko na asfalcie lub mocno ubitej ziemi. Filmy z testów i Tygrysa 2 i Jedynki są w polu - jeśli któraś gąska złapie większy opór to kręcić się będzie ta co ma lżej - standardowe działanie dyfra.
Praktycznie takie same przekładnie miały oba Tygrysy, Pantera i ich bezwieżowe odpowiedniki w postaci Jagdpantery i Jagdtigera.
Ciężko o filmy w idealnych warunkach ale coś na co niema filmu wcale nie oznacza że jest nieprawdziwe. Mnie te wszystkie instrukcje i opisy przekonują. Jeśli Prezesa nie to podziwiam upór choć go nie rozumiem.

Pozdrawiam.

Makxxi ja już skończyłam z Tygrysem 1, poczytaj trochę jak było z Panterą i Królem, najbardziej skomplikowany układ napędowy był jedynce nigdzie już nie powielony, Pantera miała inny dużo prostszy system kierowania, a w dwójce to był miks jedynki z panterą i nie można mówić że były one jednakowe, podobne ale działające inaczej. Nie podziwiaj mojego uporu tylko uczciwą chęć rozwiązania problemu. :)

Autor:  adikx5 [ 9 gru 2019, o 16:46 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

Co nie znaczy, że Pantera (opis po rusku/angielsku kilka postów wyżej) nie potrafiła się obrócić w miejscu ;)
KT miał bardzo podoną skrzynie do jedynki - nawet oznaczenie jest takie samo z dopiskiem "B"...

Autor:  kirek [ 23 gru 2019, o 09:53 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

3:30

https://www.youtube.com/watch?v=sqKpYJ7-UKc

Autor:  adikx5 [ 23 gru 2019, o 10:08 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

Widać, że mimo obrotu, to jakoś się ta druga gąsienica "mimowolnie" sam nie obraca w przeciwnym kierunku :scratch

Autor:  PrezesCKM [ 23 gru 2019, o 19:08 ]
Tytuł:  Re: Przeniesienie napedu w niemieckich maszynach WWII...

adikx5 napisał(a):
Widać, że mimo obrotu, to jakoś się ta druga gąsienica "mimowolnie" sam nie obraca w przeciwnym kierunku :scratch

Bo jest zahamowane koło napędowe i tyle :)

Strona 18 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/