Witaj Gościu, tutaj możesz się zarejestrować i uzyskać pełny dostęp na tej stronie
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC

Czołgi RC w skali 1/16 Tamiya, Heng Long i inne

Ogłoszenia
Wszystkiego najlepszego
oscarus
Metzeger
Metzeger
ysft503
ysft503






Teraz jest 21 wrz 2019, o 18:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 sie 2019, o 15:36 
Offline
major
Avatar użytkownika

Wiek: 31

Dołączył(a): 16 cze 2013, o 19:14
Posty: 3121
Lokalizacja: Szczyrk
Podziękował : 51 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy
Google Chrome Mobile 76.0.380 Google Chrome Mobile 76.0.380
Android Android
Screen Resolution: 393 x 786 393 x 786
Model: HL Panther ausf. G
Abrams SEP Tusk
Maus
SU-152
WPL Truck
T-34 85 Torro
Jutro szczegóły napisze tu Snejku. On dostał kontakt do organizatora.

_________________
Nasz fanpage: https://www.facebook.com/rctankpl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2019, o 19:39 
Offline
major
Avatar użytkownika

Wiek: 31

Dołączył(a): 16 cze 2013, o 19:14
Posty: 3121
Lokalizacja: Szczyrk
Podziękował : 51 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy
Google Chrome Mobile 76.0.380 Google Chrome Mobile 76.0.380
Android Android
Screen Resolution: 393 x 786 393 x 786
Model: HL Panther ausf. G
Abrams SEP Tusk
Maus
SU-152
WPL Truck
T-34 85 Torro
A więc tak. Wystawa zaczyna się od 16.00

Możemy się już rozkładać od 13.00. Poniżej plakat z adresem.

W razie pytań kontaktujcie się ze Snejkiem :ok


Załączniki:


_________________
Nasz fanpage: https://www.facebook.com/rctankpl/
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2019, o 19:57 
Offline
podporucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 36

Dołączył(a): 9 maja 2017, o 20:57
Posty: 1342
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Firefox 52.0 Firefox 52.0
Windows XP Windows XP
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: King Tiger - Taigen + Elmod Pro
Panzer III - Taigen + Beier USM-HL-2
Kubelwagen - Tamiya
Howitzer 15 cm Schwere Feldhaubitze 18 - Merit
Nebelwerfer - wydrukowany przez MaxXxiego :)
będzie trawa z makiety czy wystwiamy się na ziemi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2019, o 20:02 
Offline
porucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 59

Dołączył(a): 1 lip 2017, o 12:11
Posty: 1632
Lokalizacja: ruda slaska
Podziękował : 36 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Google Chrome 76.0.380 Google Chrome 76.0.380
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: t-34/85
tiger I TIKI
PzKpfw IV J
Sd.Kfz. 141 PzKpfw III L
Sd.Kfz. 141 PzKpfw III G
IS 2 przemalowany
Na ziemi z tego co ustaliliśmy, ustawiamy mosty, drzewka, domki i haubicę i Nebelwerfer :brawa

_________________
nie mam czasu jadę czołgiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2019, o 15:06 
Offline
sierżant
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 9 sty 2016, o 12:53
Posty: 480
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 43 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Google Chrome 75.0.377 Google Chrome 75.0.377
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Tiger 1 ,King Tiger ,Jagdtiger,Jagdpanther
Będziemy mieć miejscówkę na kostce wiec proszę w miarę możliwości wziąć kto ma domki ,mostki i bunkry :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2019, o 12:26 
Offline
podporucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 36

Dołączył(a): 9 maja 2017, o 20:57
Posty: 1342
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Firefox 52.0 Firefox 52.0
Windows XP Windows XP
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: King Tiger - Taigen + Elmod Pro
Panzer III - Taigen + Beier USM-HL-2
Kubelwagen - Tamiya
Howitzer 15 cm Schwere Feldhaubitze 18 - Merit
Nebelwerfer - wydrukowany przez MaxXxiego :)
Oki to ja będę o 13, wezmę domki, działa oraz jeże. Do której to ma trwać jak zaczyna się o 16?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2019, o 21:27 
Offline
podporucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 36

Dołączył(a): 9 maja 2017, o 20:57
Posty: 1342
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Firefox 52.0 Firefox 52.0
Windows XP Windows XP
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: King Tiger - Taigen + Elmod Pro
Panzer III - Taigen + Beier USM-HL-2
Kubelwagen - Tamiya
Howitzer 15 cm Schwere Feldhaubitze 18 - Merit
Nebelwerfer - wydrukowany przez MaxXxiego :)
Wielkie dzięki za spotkanie dla Snaka, Tediego, Wita oraz Razora. No i oczywiście nie dalibyśmy rady bez naszych cudownych dziewczyn które opiekowały się czołgami dla dzieci. Wystawa modelarska kameralna ale organizatorzy się postarali


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2019, o 22:46 
Offline
porucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 59

Dołączył(a): 1 lip 2017, o 12:11
Posty: 1632
Lokalizacja: ruda slaska
Podziękował : 36 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Google Chrome 76.0.380 Google Chrome 76.0.380
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: t-34/85
tiger I TIKI
PzKpfw IV J
Sd.Kfz. 141 PzKpfw III L
Sd.Kfz. 141 PzKpfw III G
IS 2 przemalowany
Dzięki Wszystkim za kameralne spotkanie. :england
Czołgi "publiczne" dały radę. Cieszy to tym bardziej że Pershing szybki jak błyskawica dawał radę i co najważniejsze naprawiony przedni wahacz zdał egzamin.
Jutro kilka zdjęć.
Specjalne podziękowania dla Grażyny , Oli i Roberta :england za "opiekę" nad czołgami publicznymi.
Sama wystawa ,modeli w muzeum też Superowa. :brawo

_________________
nie mam czasu jadę czołgiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2019, o 22:58 
Offline
porucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 59

Dołączył(a): 1 lip 2017, o 12:11
Posty: 1632
Lokalizacja: ruda slaska
Podziękował : 36 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Google Chrome 76.0.380 Google Chrome 76.0.380
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: t-34/85
tiger I TIKI
PzKpfw IV J
Sd.Kfz. 141 PzKpfw III L
Sd.Kfz. 141 PzKpfw III G
IS 2 przemalowany
Byłbym zapomniał
Dzięki Turaylon za słodką niespodziankę :D

_________________
nie mam czasu jadę czołgiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2019, o 11:48 
Offline
st. chorąży
Avatar użytkownika

Wiek: 47

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 22:13
Posty: 1003
Lokalizacja: Polska Katowice
Podziękował : 130 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Firefox 68.0 64 bits Firefox 68.0 64 bits
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Model: tygrys
Dzieki chopy za spotkanie podziekowanie takze dla organizatorow pogoda dopisała gapiów też nie brakowało
Ciacho pierwsza klasa i grochówka też smakowa było bardzo milo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL