Witaj Gościu, tutaj możesz się zarejestrować i uzyskać pełny dostęp na tej stronie
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC

Czołgi RC w skali 1/16 Tamiya, Heng Long i inne

Ogłoszenia





Teraz jest 21 sie 2019, o 17:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 30 cze 2015, o 20:16 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Wiek: 31

Dołączył(a): 23 cze 2015, o 17:00
Posty: 13
Lokalizacja: Gniewkowo
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Opera 12.17 Opera 12.17
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Heng Long - M4A3 Sherman
Witam.
Ja się dzisiaj doczekałem swojego Taigenowego T-34/85 w wersji zimowej z podczerwienią. Chciałem Ci sie spytać czy twój model stockowe gąski też miał mocno napięte? Jestem nowy w tym temacie ale odnosze wrażenie że są za mocno napięte, przez co nie opadają na górę kół i byle kamyczek pod kółko blokuje cały napęd...

_________________
GIRLS und PANZER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 30 cze 2015, o 22:33 
Offline
generał brygady
Avatar użytkownika

Wiek: 41

Dołączył(a): 18 maja 2013, o 14:25
Posty: 6001
Lokalizacja: Świdnica
Podziękował : 199 razy
Otrzymał podziękowań: 238 razy
Firefox 38.0 Firefox 38.0
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1280 x 1024 1280 x 1024
Model: Ukończony Firefly "Żądło"
W budowie PL-01 Concept
W teciaku powinny opierać się na górze kół nośnych, twoje widać są za mocno napięte, jak możesz poluzuj lub dodaj jedno ogniwo.

_________________
Per aspera ad astra !


http://www.ipmspolska.org.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 1 lip 2015, o 00:29 
Offline
kapral
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 24 lut 2015, o 21:16
Posty: 94
Lokalizacja: Viersen, Niemcy
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Google Chrome 43.0.235 Google Chrome 43.0.235
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1680 x 1050 1680 x 1050
Model: Taigen T-34/85, Heng Long Panzer IV, WSN Trumpeter T-34/85, Taigen/Torro Tiger I Late, Torro Stug III, Torro Panther G, Heng Long T-34/85
Witam!
Właśnie najgorszą cechą gąsek T-34 jest to, że trzeba dodawać, albo odejmować dwa - grzebień i płaskie.
W Panzerach np. dodasz jedno i z głowy.
Co do pytania-
1. Powinieneś mieć zapasowe 4 ogniwa. Dwa z grzebieniem i dwa płaskie. Przestaw koło napinające max przód, dodaj po dwa ogniwa na taśmę
i powinno być ok.
2. Też tak miałem i zrobiłem - patrz pkt. 1 :)

Tak na marginesie...
Jeżdżę Tetem ostatnio sporo na obcej (niemieckiej) glebie. Piasek na placach zabaw :) i ogólne zawiera sporo dużych kamyków. Kamyki te mają taką dosyć specyficzną cechę, że jak zbierze się ich za dużo to blokują gąskę. Na Bytomiu miałem gąsienice akcesoryjne dedykowane pod WSN. Niestety pomimo lepszej przyczepności,
mają większe zęby niż org. I jeszcze łatwiej blokują się w trudnym terenie. Tak więc stock jest ok. Tylko trzeba odpowiednio wyregulować.
Ogólnie czytałem o tym - i to się sprawdza - im trudniejsze podłoże - tym luźniejszy naciąg gąsienic.
Pozdrowienia aus Deutschland ;)



Za ten post autor Natal otrzymał podziękowanie od Shkieletor(1 lip 2015, o 15:31)
Ocena:12.5%
 
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 15 mar 2019, o 23:10 
Offline
kapral
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 24 lut 2015, o 21:16
Posty: 94
Lokalizacja: Viersen, Niemcy
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Google Chrome 49.0.262 Google Chrome 49.0.262
Windows Vista Windows Vista
Screen Resolution: 1280 x 1024 1280 x 1024
Model: Taigen T-34/85, Heng Long Panzer IV, WSN Trumpeter T-34/85, Taigen/Torro Tiger I Late, Torro Stug III, Torro Panther G, Heng Long T-34/85
Złoty szpadel?
Jako że podwozie Taigena totalnie mnie rozczarowało, postanowiłem ulepić hybrydę Heng Longa + Taigena + moja reszta.
Mój poprzedni pomysł ożenku modelu Trumpetera i Taigena niestety się nie udał. Nie miałem wtedy odpowiedniego zaplecza warsztatowego. W zasadzie to dalej nie mam, ale teraz jakoś to idzie.
Obniżyłem, wypatroszyłem i wyprofilowałem wannę, dodałem wzmocnienia z profili i i wstawiłem przód i tył z Taigena.


Załączniki:
Komentarz: poduszki pod Elmoda i aku




Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 15 mar 2019, o 23:37 
Offline
major
Avatar użytkownika

Wiek: 32

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 18:21
Posty: 2993
Lokalizacja: Piotrowice koło Zatora ;)
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 202 razy
Google Chrome 72.0.362 Google Chrome 72.0.362
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: ze mnie :P
Wygląda ciekawie . Jak z pasowaniem nadbudówki?

_________________
NASZA FORUMOWA GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 16 mar 2019, o 00:02 
Offline
kapral
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 24 lut 2015, o 21:16
Posty: 94
Lokalizacja: Viersen, Niemcy
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Google Chrome 49.0.262 Google Chrome 49.0.262
Windows Vista Windows Vista
Screen Resolution: 1280 x 1024 1280 x 1024
Model: Taigen T-34/85, Heng Long Panzer IV, WSN Trumpeter T-34/85, Taigen/Torro Tiger I Late, Torro Stug III, Torro Panther G, Heng Long T-34/85
Jest ok. Dlatego zostawiłem tylne "kominy" (?) Po wykręceniu haczyków z Taigena można całość skręcić. Docelowo planuję magnesy.
Oczywiście z przodu jest oryg. zaczep z Taigena.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 16 mar 2019, o 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Wiek: 36

Dołączył(a): 25 lut 2013, o 12:22
Posty: 2608
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 48 razy
Otrzymał podziękowań: 112 razy
Google Chrome Mobile 52.0.274 Google Chrome Mobile 52.0.274
Android Android
Screen Resolution: 1024 x 1820 1024 x 1820
Model: Tiger I 1331
King Tiger 222
M1A2 Abrams SEP
Cieszę się ze wróciłeś z warsztatem. :)
Czemu podwozie Taigena Cię zawiodło?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 16 mar 2019, o 16:14 
Offline
st. chorąży sztabowy
Avatar użytkownika

Wiek: 37

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:01
Posty: 1135
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Firefox 65.0 64 bits Firefox 65.0 64 bits
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1600 x 900 1600 x 900
Model: Panzer III Ausf M, M4A3E4 Sherman, Renault FT, Ferdynand
O to samo chciałem zapytać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 16 mar 2019, o 21:03 
Offline
kapral
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 24 lut 2015, o 21:16
Posty: 94
Lokalizacja: Viersen, Niemcy
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Google Chrome 49.0.262 Google Chrome 49.0.262
Windows Vista Windows Vista
Screen Resolution: 1280 x 1024 1280 x 1024
Model: Taigen T-34/85, Heng Long Panzer IV, WSN Trumpeter T-34/85, Taigen/Torro Tiger I Late, Torro Stug III, Torro Panther G, Heng Long T-34/85
Po pierwsze - już na samym początku okazało się że zamocowanie wachaczy to jakaś kpina. Dobrze opisał to kolega z Rc Universe

http://www.rcuniverse.com/forum/rc-tank ... grade.html

Z tym się uporałem już dawno, jest to nawet w wątku, ale...

Po drugie - zawieszenie jest bardzo sztywne. Brak czegoś takiego jak napięcie wstępne zawieszenia. Przez to jazda po nierównym nie jest tak płynna jak powinna być. Po równym też jest za sztywny, nie siada przy ruszaniu i nie pochyla się przy hamowaniu. Pamiętam jak pracowało zawieszenie mojego HL na piasku. Bez porównania. To też można by przeskoczyć, miałem parę pomysłów, ale... :)

Po trzecie - najważniejszy błąd. Koła nie są rozstawione tak jak być powinny. Prawie niewidoczny odstęp pomiędzy pierwszym a drugim kołem jezdnym. Koło napinające za daleko od pierwszego jezdnego, no i ta koszmarna luka pomiędzy ostatnim jezdnym a napędowym. Doszło już do tego, że tylko to widziałem w całym modelu. I na to sensownego rozwiązania nie znalazłem. Próbowałem połączyć Taigena z WSN, ale mi nie wyszło. Wystrugałem boki wanny i próbowałem przesunąć otwory we wkładce aluminiowej z Taigena. Niestety po zmontowaniu zaczęło się wszystko rozłazić przy ostrej jeździe.
Teoretycznie mając teraz lepsze zaplecze mógłbym spróbować jeszcze raz, ale wymyśliłem coś lepszego (taką mam nadzieję).

Tak wiem pewnie dla większości to bzdury, ale ja mam obsesję na punkcie tego podwozia - nic na to nie poradzę. :piorun

A dzisiaj doszły wzmocnienia napinaczy.


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: T-34/85
PostNapisane: 16 mar 2019, o 21:59 
Offline
major
Avatar użytkownika

Wiek: 32

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 18:21
Posty: 2993
Lokalizacja: Piotrowice koło Zatora ;)
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 202 razy
Google Chrome 72.0.362 Google Chrome 72.0.362
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: ze mnie :P
Jesteś poprostu pozytywnie pier%$#ty...
Tak jak większość z nas :friends :eyes :D :hehe :P

_________________
NASZA FORUMOWA GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL