Witaj Gościu, tutaj możesz się zarejestrować i uzyskać pełny dostęp na tej stronie
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

RCTANK.PL forum modelarskie czołgi RC

Czołgi RC w skali 1:16, 1:10, 1:6; Tamiya, Heng Long i inne

Ogłoszenia





Teraz jest 4 paź 2022, o 08:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 wrz 2022, o 23:29 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Wiek: 26

Dołączył(a): 2 sie 2022, o 20:58
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Google Chrome 105.0.0. Google Chrome 105.0.0.
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Tygrys I Heng Long 1:16
Cześć,
Kiedyś podczas przywitania się na forum pisałem na temat problemu z kołami napinającymi w moim Tygrysie. Wanna oczywiście plastik i temat znany jak czytałem. Ogarnąłem pręt gwintowany M5 i problem udało się rozwiązać. Z racji że teraz wszystko gra stwierdziłem że trochę go odmaluję, dodam zimmerit, parę dodatków itd. Nie skupiałem się mocno na odtworzeniu konkretnie danej maszyny. Głównie bawię się w latające RC a Tygrys tak przy okazji trafił do mnie :) Taki to ulep mi wyszedł i tak się prezentuje.


Załączniki:










Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 07:42 
Offline
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:01
Posty: 3346
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował : 82 razy
Otrzymał podziękowań: 137 razy
Firefox Mobile 105.0 Firefox Mobile 105.0
Android Android
Screen Resolution: 360 x 760 360 x 760
Model: M4A3E4 Sherman, Jagdtiger, Renault FT, Ferdynand, figurki Aliantów
Żaden ulep, wyszło super!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 10:00 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Wiek: 26

Dołączył(a): 2 sie 2022, o 20:58
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Google Chrome 105.0.0. Google Chrome 105.0.0.
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Tygrys I Heng Long 1:16
Kaczor napisał(a):
Żaden ulep, wyszło super!

Dzięki, wrzuciłem też na FB ale tam admin usuwa z powodu swastyki. Pytam go czemu jak sam wrzuca parę sztuk KW-2 z sierpami na pół wieży. Odpowiedź "Ale ten system wyzwolił Europę i niekomu nie zrobił krzywdy" :decha
Dorobiłem ją ponieważ fajnie mi pasowała przełamując kolory kamuflażu. A co do czołgu jestem zadowolony że w końcu udało się go ogarnąć, jeździ jak trzeba i nie ma większych problemów. Jedynie co to w Tygrysie jak drobny kamyczek wejdzie w gąsienice to powoduje spadnięcie gąsienicy. Ale to rzadko i przez jej specyficzną budowę bo nie ma jak wypaść.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 11:22 
Online
porucznik
Avatar użytkownika

Wiek: 62

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 17:02
Posty: 1941
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował : 97 razy
Otrzymał podziękowań: 77 razy
Firefox 104.0 64 bits Firefox 104.0 64 bits
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1366 x 768 1366 x 768
Brawo, to teraz coś następnego, z nas forumowiczów jest wielu czołgisto-lotników, więc działaj bo Tygrys wyszedł fajnie. :)

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof Kaczorowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:01
Posty: 3346
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował : 82 razy
Otrzymał podziękowań: 137 razy
Firefox 104.0 64 bits Firefox 104.0 64 bits
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1440 x 810 1440 x 810
Model: M4A3E4 Sherman, Jagdtiger, Renault FT, Ferdynand, figurki Aliantów
Ostrożnie ze swastykami na otwartych grupach na Fejsie. Wiele przez to zostało bezpowrotnie zablokowanych. Nie poradzimy, taka ich polityka.

PS. fajne wiadra, gdzie dorwałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 15:45 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Wiek: 26

Dołączył(a): 2 sie 2022, o 20:58
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Google Chrome 105.0.0. Google Chrome 105.0.0.
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Tygrys I Heng Long 1:16
Kaczor napisał(a):
Ostrożnie ze swastykami na otwartych grupach na Fejsie. Wiele przez to zostało bezpowrotnie zablokowanych. Nie poradzimy, taka ich polityka.

PS. fajne wiadra, gdzie dorwałeś?


Dlatego też specjalnie dla FB wysłałem takie zdjęcia jak poniżej. A wiadra zrobiłem na szybko z puszki po energetyku. Skleiłem CA i następnie srebny matowy aerografem. Tylko trochę nie w skali mi wyszły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 16:53 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Wiek: 26

Dołączył(a): 2 sie 2022, o 20:58
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Google Chrome 105.0.0. Google Chrome 105.0.0.
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Tygrys I Heng Long 1:16
Nie wiem o co chodzi ale poprzednie zdjęcie które wrzuciłem znikło, w takim razie takie jak poniżej już może być?


Ostatnio edytowano 25 wrz 2022, o 09:52 przez Jarek1925, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Wiek: 40

Dołączył(a): 6 sie 2015, o 14:01
Posty: 3346
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował : 82 razy
Otrzymał podziękowań: 137 razy
Firefox 104.0 64 bits Firefox 104.0 64 bits
Windows 7 (Seven) 64 bits Windows 7 (Seven) 64 bits
Screen Resolution: 1440 x 810 1440 x 810
Model: M4A3E4 Sherman, Jagdtiger, Renault FT, Ferdynand, figurki Aliantów
Pamiętaj że mamy na forum kolegę służącego w iDF i zaglądają tu też różne osoby spoza naszej grupy (rctank.pl promujemy przecież na każdej imprezie). Wszelkie podobne wrzutki będą wywalane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 17:19 
Offline
st. kapral
Avatar użytkownika

Wiek: 50

Dołączył(a): 24 sty 2017, o 14:20
Posty: 156
Lokalizacja: Józefów ten koło Błonia
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Google Chrome Mobile 105.0.0. Google Chrome Mobile 105.0.0.
Android Android
Screen Resolution: 393 x 873 393 x 873
Model: 7TP skala 1/6 w budowie
Ja jestem przeciw takim akcjom, wolałbym takich oznaczeń nie widywać na forum i na spotkaniach.

_________________
W budowie:
7TP 1/6, TKS 1/6, FT-17 1/10 i 1/6
Nadajnik TaranisQ X7
Pozdrawiam Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2022, o 17:29 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Wiek: 26

Dołączył(a): 2 sie 2022, o 20:58
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Google Chrome 105.0.0. Google Chrome 105.0.0.
Windows NT 64 bits Windows NT 64 bits
Screen Resolution: 1920 x 1080 1920 x 1080
Model: Tygrys I Heng Long 1:16
Kaczor napisał(a):
Pamiętaj że mamy na forum kolegę służącego w iDF i zaglądają tu też różne osoby spoza naszej grupy (rctank.pl promujemy przecież na każdej imprezie). Wszelkie podobne wrzutki będą wywalane.


Dobra, rozumiem o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL